Verhuur en Waterloopleinmarkt Verhuur en Waterloopleinmarkt

Verhuur

Het gemeentecentrum de Duiker, dat is ondergebracht bij stichting de Duiker, beschikt over diverse zalen met een capaciteit tot 150 personen. De capaciteit van de kerkzaal bedraagt ca 400 personen.
Binnen de regelgeving van de door de gemeente Apeldoorn afgegeven vergunning is verhuur en gebruik van catering mogelijk.

Waterloopleinmarkt

De Bronkerk organiseert jaarlijks één grote en twee kleine rommelmarkten. De artikelen voor de verkoop komen van een geregelde individuele aanvoer van artikelen en een jaarlijkse huis-aan-huis inzamelactie. Een groot aantal mensen uit Ugchelen werkt mee aan de markten. De opbrengst is voor de kerk en voor jaarlijks wisselende goede doelen.

Verkoop Boeken

Boeken zijn te koop in de Duiker en online. De opbrengst is voor de Waterloopleinmarkt.