Zondag 25 juni 2023 Feest in de kerk Zondag 25 juni 2023 Feest in de kerk
Op zondag 25 juni organiseren we in de Bronkerk een Feest in de kerk: met activiteiten, een viering en een maaltijd, bestemd voor jong en oud.
We starten vanaf  kwart voor 10 met  een kop koffie of thee. Om 10 uur volgt een uitleg van de activiteiten. Iedereen kan meedoen en zelf enkele activiteiten kiezen: van trouwversieringen maken tot gesprekken voeren, van spelletjes doen tot het maken van een ABC. Maar alles rond het Bijbelverhaal van de  Bruiloft in Kana. Ons hele kerkgebouw, inclusief de Duiker en buiten hebben we tot onze beschikking.
Daarna  is er koffie enz. met iets lekkers, het is tenslotte feest.
Vervolgens kun je een heel “anders-dan-andere” viering  in de kerk verwachten. Het verhaal komt nu terug, omlijst met passende liederen en gebeden. En dat steeds voor jong en oud.
Als tussendoortje volgt er een soort Bingo: Hoe goed ken ik de andere bruiloftsgasten? Of ken ik ze nog niet?
Tot slot gaan we samen eten: een feestelijk buffet staat klaar. Je kunt zitten waar je wilt gaan zitten of staan, misschien wel buiten. Je kunt genieten van wat er aan creativiteit vanuit de gemeente op tafel  komt. We denken om ruim 13 uur klaar te zijn.
Graag opgeven uiterlijk donderdag 22 juni als je met de maaltijd mee wilt doen. Dat kan op een van de volgende manieren: via mail feestjeindekerk@bronkerk.nl, via telefoon of whatsapp bij Mientje 06-15526478 of via de flapover in de hal van de kerk.
Iedereen is welkom. Deze “bruiloft” is voor jong en oud, voor leden van de Bronkerk en alle mensen die dit mee willen beleven.
Deze ochtend is gebaseerd op de werkvorm van Kliederkerk: samen ontmoeten, samen vieren, samen eten.